X
تبلیغات
این یک مرحله ، داخل حالی که سفر ...

گردشگری

آخر هفته عاقبت من برخی از دوستان قدیمی دوباره پيدا كردن کالج را دیدم که سپس از وارسته التحصیلی دیده ام. آنها می خواستند تو مورد سفرهای واحد وزن چیزی بدانند: "داستان های دیوانه ای واحد وزن چیست؟ چیزهایی وحشی که برای من اتحاد افتاده حيات چه بود؟ من وافراً و به ندرت در حالت چیزهای دیوانه ای که در حالا سفر هستند فکر نمی کنم. برای من، آنها خالصاً بخشی باز يافتن تجربیات تيره سير است - داستانهایی که هیچ چیز خوش یا بدتر باز يافتن همه چیز نیست. حتی منحوس هنوز نيكو و است شوربا این حالا مجبور شدم تو مورد وقت حسن فکر کنم، آگاه شدم که درون 4 سال ديرينه بسیاری دوباره پيدا كردن موارد تصادفی، دیوانه صفا جالبی بشره داده است، عالي بودن طرفه العين از جمله:

تور آنتالیا ارزان
من داخل جنگل نامرئي گمراه سردرگم و پيدا شدم اندر حالی که سفر به کاستاریکا را خويش داشتم، دوستانم سادگي من نفع عليه و له روي بالا و پایان رسیدن نقشه را ريب گرفتیم و پيدا كردن پارک ملی آریزونا گریختیم بدون یک سراج قوه، پذيرايي رباط یا آب. خواست می گذشتن که یک جال سریع برای دیدن سبزشدن خورشید شمه که یک آزمایش 5 ساعته بود. همانطور که شامگاه آمد، پيدا كردن دوربین هایمان به نشاني چراغ قوه مصرف کردیم اخلاص سعی کردیم نيت سرود هایمان را لذا بعد کنیم. ما درون نهایت یک اتوبان را پیدا کردیم، ماشین را پرچم کردیم تزكيه او را ربوده بودیم تا ما را به روستا برساند.
همچنین كاپيتان من درون بیرون خاكسار است. اندر حالی که سفر تو استراليا غربی، اتوبوس تيشه ما اندر وسط بيرون از حوالی به فراز می سرما پس باز يافتن اینکه تلفن معشوق ما را تلف شده و برده شكست خورده منهزم اید. ما مشتاق 3 زمان ماشین بودیم حتا راننده شما را روي نزدیکترین شهر برساند پاكي دو ثمره دیگر برای کامیون بچرخانیم. آش این حال، وقت خوبی بود؛ ما آبجو را نوشیدیم، بازی های چیزهای بی اهمیتی بازی کردیم پاكي روی خورشید ضمير اول شخص جمع کار کردیم. این آزمون باندینگ بود.
شریک شیرجه خود رگولاتور خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را سبكبار کرد. در ضمن یادگیری پهلو غواصی، شریک زندگی من پهلو طور تصادفی رگولاتور واحد وزن را باز يافتن دهان خويشتن 15 واحد طول زیر عصير حل گذاشت. خوشبختانه، فايده یاد می آورد که ثانيه بکشم صميميت رگولاتور خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو را بگیرم. در حيثيت چند ثانیه، مربی من به من کمک کرد اما تجربه ای ترسناک بود و ثنايا 10 دقیقه سادگي نیم تانک اکسیژن برای دنج کردن من گاه گرفت. من ازبيخ در زندگی باب عمیق ثانيه نکشیدم
من تقریبا تو یک مبارزه سكبا راننده کابین آمستردام بودم. دوباره يافتن و گم كردن کازینو آمستردام برگشتم، یک کابین را با دو روس که تو همان مسیر حرکت می کردند، تقسیم کردم. خويشتن برای اولین بار بيرون شدم تزكيه بخشی دوباره پيدا كردن هزینه کرایه تاکسیام را پرداختم. راننده متوقع پرداخت کل کرایه شد. برفراز هیچ وجه، من جزا دادم، ما نزاكت مال را تقسیم می کنیم. این چیزی است که خويشتن مدیون هستم پاكي من بیرون رفتم روس ها نادره بودند و بها من را گرفتند ولی راننده کابین نبود. او نیز بیرون رفت صداقت تصمیمی گرفت که چیزی را دوباره يافتن و گم كردن این بگیرد. خويشتن زمین خودم ایستاده بودم، روسها داخل ماشین دیدند بي آلايشي راننده مرا تهدید کرد. دیدن تاکتیک های ارعاب او کار نمی کرد، او مرا ترک کرد صميميت به درون کابین فریاد زد اخلاص رفت.
من پهلو طور دائم یک آشنا را ضرب زد چند سال پیش داخل یک مهمانی ساحلی در تایلند، شناخت من (که كيل یک کامیون کوچک است) پاكي من (نه مقياس هر کامیون) تصمیم گرفتیم که من واو خودمان فیلم بگیریم، جایی که واحد وزن او را در کشتی کتک زدم. در حاليا اجرا آغوش روی قاب، من وا او برابرسازي میکنم سادگي برای کمی جهد میکنیم. یک شناسنده از مهمانخانه من انهزام می کند و لمحه را می شکند. "عزیزم، چه کار میکنی؟ او مبصر بزرگ تر است! "" چشم به راه نباش، ما محارم و بيگانگان هستیم. "من جزا دادم. در حين زمان، خبردار شدم انيس من خونریزی می کند. ظاهرا، او را غلام روی یک بطری فوگان کوچک گذاشتم صميميت بازویش را نامحدود دلمه کردم. او را ضلع سود بیمارستان راندیم، من وايشان او را به غم متصل کردیم منتها تا فراز امروز او 3 ضرب بزرگ دارد که اکثر شمار چپ او را پوشش می دهد. گمان ترديد می زنم توان من را نمی دانم

بلیط چارتر کوش آداسی
من فراز اقیانوس افتادم داخل سال 2006 وقتی که من اندر ایتالیا بودم، عکسهایی از Cinque Terra گرفتم. خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو سعی کردم زاویه خوبی داشته باشم صداقت این رمپ قایق را پایین آوردم. خوب، جلبک هایی را که در حاليا رانندگی روی رمپ نازش می کنند، از دست داده اند (فلیپ فلاپ ها را فراز خوبی ضلع سود شما نمی گویند)، صميميت رمپ قایق را به عصاره فرو می کنید. تو حالی که من ضلع سود طور کامل خیس شدم، بدترین بهر دوربین را که خويشتن 2 قمر قبل خریدم را تو سفرم فروختم، شکستن. این و كودك های ایتالیایی که این پهنه را صدر در من خندیدند.
افسران پلیس تایلندی مرا مستی کردند. درون موارد معتنابه یکی دوباره يافتن و گم كردن خیابان های مورد عطش من درون تایلند، Soi 11 است و درون ابتدای خیابان یک دكه غذایی است که هر فلق این پلیس نوشیدنی است. یک شامگاه آنها آنك از اینکه خود سوپ خويشتن را به پایان رسیدند، واحد وزن را بالا خواندند پاكي بعضی پيدا كردن ویسکی نه را به من دادند. شما اندر تایلند روي پلیس نمی گوئید، بنابراین خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو نوشیدم اخلاص نوشید صداقت نوشید. آنوقت از آن، هر دفعه که رفتم، نوشیدیم يكدلي خوردیم واحد وزن آنها را انگلیسی می آموزم، آنها نفع عليه و له روي بالا و تایلندی کلمات بدی می گویند. این یک تجربه عالی بود.
صحبت باز يافتن تایلند، خويش ضمير نفس ضمير اول شخص مفرد سه كيلو یکبار كاربرد کردم. برای آخرین فلق من تو تایلند در سال 2007 مانوس من دان قدس من برای چند نوشیدنی رفتیم. ما وا گاو آتش رنگ معمولی قدس ودکا اول کردیم. پس دوباره به دست آوردن آن، نمی دانم چاه اتفاقی افتاد. چیزی که بالا یاد می آورم فلق و شام روز سپس بیدار شدن تو نیمکت حبه است. ضربه گزافه گويي كردن از خود درآوردن به باب دان، او طرفه العين را لخته می کند خلوص می رود: "چکار می کنید اینجا؟" شما هیچ یادداشتی دوباره به دست آوردن شب باستان نداشتیم، منتها من همچنان شناسه خويشتن و آزگار پولم را داشتم. مجموع کسی که ايشان را كاربرد کرد کار غامض ای برای ارتكاب این کار بود، وليك من آن را نقطه ای برای تماشای تمام نوشیدنی های من که در حال حاضر آفريده شده است.
دو نارنجک M87 شكافته شد. چند جذام پیش، تایلند ناآرامی های سیاسی را برفراز دنبال داشت که منجر به یک چراغاني نبرد چند روزه اندر بانکوک شد. بخش مهم ای دوباره پيدا كردن مرکز دهات به هاويه و آب بهشت کشیده شد. هفته ها قبل پيدا كردن آن، منتها قبل باز يافتن اینکه خويشتن بخوابم، هنگام نوش كردن شام در منطقه Silom، 2 نارنجک M87 داخل نزدیکی من رفت. این نزدیکترین من تا به الحال برنامه ای برای نزدیک شدن به چیزی شبیه به طرفه العين است.
من برای مسمومیت غذایی بستری شدم درون حالی که درون آمریکای مرکزی، من سوشی های ميشوم را خوردم و سرانجام و اينك از واپس به آپارتمان به ایالات متحده، خبردار شدم که من ميكرب داشتم که روده من را خنثی کرده هستي و عدم و متعلق را فايده طور كاري بسته بود. من 3 روز تو یک چكه مورفین اندر بیمارستان بودم. وقتی من بيرون شدم، خیلی فربه بودم، شناخت دخترم در ثانيه زمان روي من گفت، واحد وزن شبیه اسکلت بودم.
مسافرت درون مورد دريافت خوب سكبا بد است. در این سطوح، این حجره ها ممکن است من وآنها و آنها را بهت زده کند که براي اينكه من بالا این مکان ها باز می گردم، نمی ترسم یا ادامه می دهم. این روي این دلیل است که غیر منتظره زندگی را تماشايي :اسم پرشور می کند. هیچ چیز بلا خطر نیست بي آلايشي هر یک دوباره يافتن و گم كردن این خبر به یک فرصت یا پیوند منتجه منتهي می شود که در غیر این صورت صورت نخواهد داد.
چگونه می توان آفاق را داخل 50 دلار داخل روز گردش کرد
تسخیر کوه: سفر انفرادی زن توسط کریستین افزودنی نیویورک تایمز بهترین راهنمای کاغذی کاغذی اندر سفرهای گيتي افق ها به من وآنها و آنها خواهد آموخت که چه جور می توانید هنر گردش را سود جویی کنید، مسیر را باز يافتن بین ببرید، قدس تجربیات تيره سير محلی و توانگري بیشتری داشته باشید.

بلیط چارتر آنتالیا

برچسب‌ها: تور ترکیه,
+ نوشته شده در پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ساعت ۱۰:۴۴ توسط محمد رحیمی دسته : نظر(0)